آخرین اخبار

This is some blog description about this site

نقد و بررسی دوربین مدار بسته آی می لب (iMILAB) مدل EC3 CMSXJ25A Global

نقد و بررسی دوربین مدار بسته آی می لب (iMILAB) مدل  EC3 CMSXJ25A Global

امروز تصمیم داریم تا دوربین مدار بسته تحت شبکه آی می لب IMILAB مدل EC3 CMSXJ25A Global را نقد و بررسی کنیم، و شما را با ویژگی ها و مشخصات این دوربین مدار بسته تحت شبکه آشنا خواهیم کرد.

دوربین مدار بسته تحت شبکه آی می لب (iMILAB) مدل EC3 CMSXJ25A Global با قیمتی مقرون به صرفه و قابلیت هایی بی نظیر جزء پر طرفدارترین محصولات شیائومی می باشد. این دوربین با چرخش 270 درجه‌ای و کیفیت فوق العاده در تصویربرداری و فیلمبرداری، مناسب ترین انتخاب در هر شرایط آب و هوایی می باشد. در ادامه این مقاله با معرفی تخصصی و کامل ویژگی های این دوربین مدار بسته تحت شبکه مدل EC3 CMSXJ25A Global بیشتر آشنا خواهیم شد.

طراحی بی نظیر و فوق العاده دوربین مدار بسته تحت شبکه آی می لب مدل EC3 CMSXJ25A Global

دوربین مدار بسته تحت شبکه آی می لب (iMILAB) مدل EC3 CMSXJ25A Global با رعایت استاندارد IP66 و لرزشگیر اپتیکال شیائومی، تجربه‌ی کاربری حرفه‌ای را ارائه می دهد. استاندارد IP66 که بیانگر مقاومت در برابر آب، رطوبت و گرد و غبار می باشد به دوربین مدار بسته تحت شبکه آی می لب این امکان را می دهد تا در هر شرایط آب و هوایی به خوبی کار می کند. دوربین مدار بسته تحت شبکه آی می لب (iMILAB) نسبت به بقیه دوربین های موجود در بازار با زاویه دید 110 درجه‌ای و قابلیت چرخش 270 درجه‌ای، محدوده‌ی بسیار وسیعتری را پوشش می دهد.

مشخصات دوربین مدار بسته (iMILAB) مدل EC3 CMSXJ25A Global

این دوربین را می توانید به راحتی بر روی دیوار نصب کرده و از آن برای فضای باز یا بسته استفاده نمایید.

قابلیت های متنوع دوربین مدار بسته تحت شبکه آی می لب (iMILAB)

دوربین هوشمند EC3 CMSXJ25A Global قابلیت اتصال به شبکه از طریق وای فای با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی را داراست. می توانید این دوربین را به موبایل خود متصل کنید و با اپلیکیشن Mi Home که برای اندروید و iOS در دسترس است، به صورت زنده هر تصویری را مشاهده کنید. قابلیت اتصال رم MicroSD نیز از دیگر ویژگی هایی است که برای این دوربین در نظر گرفته شده است و شما می توانید با اتصال رم میکرو SD فیلم های ضبط شده را ذخیره سازید و در هر زمان به آن ها دسترسی داشته باشید.

قابلیت های فنی دوربین مدار بسته آی می لب تحت شبکه (iMILAB) مدل EC3 CMSXJ25A Global

روش اتصال دوربین مدار بسته تحت شبکه آی می لب مدل EC3 CMSXJ25A Global به نرم افزار Mi Home

پس از دانلود نرم افزار Mi Home و ایجاد یک حساب کاربری، بهProfile ، Settings و سپس Region بروید و کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. حالا دوربین را روشن کنید و منتظر بمانید تا چراغ زرد رنگ دوربین نمایان شود. سپس در اپلیکیشن Mi Home بر روی نماد + کلیک کنید تا بتوانید دوربین را به قسمت دستگاه های جدید اضافه نمایید.

دوربین باید به طور خودکار در قسمت دستگاه های نزدیک (Nearby Devices) اپلیکیشن، قابل مشاهده باشد، در غیر این صورت می توانید آن را به صورت دستی و با کلیک بر روی سری دوربین های آی می لب (IMILAB Security Camera) اضافه کنید. روی آن کلیک کنید و سپس Wi-Fi خود را انتخاب کنید و گزینه Next را کلیک کنید و منتظر بمانید تا متصل شود. پس از آن باید کد 4 رقمی امنیتی را تعریف کنید. سپس بر روی next کلیک کنید و منتظر بمانید تا دوربین متصل شود.

حال می توانید دوربین را به سادگی کنترل کنید و هر تغییر دیگری را در صورت نیاز اعمال نمایید.

نقد و بررسی دوربین مدار بسته ای می  لب (iMILAB) مدل EC3 CMSXJ25A Global

ضبط فیلم با دوربین مدار بسته تحت شبکه آی می لب (iMILAB) مدل EC3 CMSXJ25A Global با کیفیت HD و با وضوح P1080 صورت می پذیرد. این دوربین بی نظیر با دارا بودن قابلیت دید در شب و سنسورهایی از نوع 10R می تواند حتی در فضاهای کم نور نیز عملکرد مطلوبی داشته باشد. طراحان این دوربین هوشمند اسپیکر خوب و باکیفیتی را برای آن انتخاب کرده اند تا دستگاه در موارد اضطراری با به صدا در آوردن آژیر شما را از بروز مشکل یا خطر مطلع سازد.

این دوربین مدار بسته و تحت شبکه را می توانید از فروشگاه نوران ارتباطات پایدار خریداری نمایید.

نقد و بررسی دوربین مدار بسته ای می  لب (iMILAB) مدل EC3 CMSXJ25A Global

مجموع رتبه (0)

0 از 5 ستاره
  • هیچ نظری یافت نشد

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید