آخرین اخبار

راه اندازی سرویس خرید اینترنتی لایسنس های میکروتیک (license mikrotik)
یکشنبه, 14 خرداد 1396 02:52
سرویس فروش لایسنس های میکروتیک به صورت آنلاین راه اندازی شد. به این ترتیب متقاضیان از این پس می توانند لایسنس های میکروتیک را هرزمان و هرمکان که می خواهند به صورت آنلاین خریداری نمایند.
به گزارش نوران نیوز، لایسنس یا همان گواهینامه مجوز استفاده از نرم‌افزارها و سخت‌افزارها است، license mikrotik بنا بر مشخصات سخت‌افزاری روتربردها و یا استفاده از سایر امکانات روتر مانند امکان پشتیبانی از تعداد کلاینت‌های User Manager و یا کلاینت‌هایی که از انواع تانلها استفاده می‌کنند مشخص می‌شوند.

 

درگذشته مشتریان برای تهیه لایسنس می‌بایست در سایت نوران درخواست خود را تیکت می‌کردند که هم‌ زمان بر بود و هم در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل عملاً جواب تیکت ها با تاخیر بسیار زیادی همراه بود.
ولی از این پس، فرآیند تهیه مجوزهای سطح 4، 5 و 6 میکروتیک در 24 ساعت شبانه‌روز و در یک فرآیند ساده به‌صورت مستقیم امکان‌پذیر شده است.
در سامانه جدید نوران شما تنها با ثبت کد نرم‌افزار و پرداخت آنلاین وجه می‌توانید ظرف مدت چند دقیقه لایسنس دلخواه خود را تهیه کنید.
برای تهیه لایسنس میکروتیک تنها کافی است وارد سایت mikrotik.ir شده و پس از انتخاب لایسنس درخواستی و تکمیل فیلدهای مورد نیاز، اقدام به خرید اینترنتی لایسنس میکروتیک نمایید.
شرکت نوران ارتباطات پایدار موفق به اخد مجوز تولید و فروش تجهیزات رادیویی و مخابرات از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گردید
Prev
About the author