آخرین اخبار

ماجرای گوشی های ویندوزی در سال 2014
چهارشنبه, 26 شهریور 1393 12:33

در سال 2014 بر شمار شرکت هایی که گوشی هایی با سیستم عامل ویندوز تولید می کنند افزوده شد و بیش از ۲۲ گوشی هوشمند جدید اعم از لومیا های نوکیا و مدل های دیگر شرکت هایی چون آلکاتل و اچ تی سی معرفی شده اند.

 نکته ی قابل توجه این است که تولید این گوشی ها به شرکت های نام آشنا و مشهور محدود نمی شود و شرکت های جدید هم رو به سمت تولید ویندوز فون آوردند شاید در هیچ یک از فروشگاه های اطراف این دستگاه ها را مشاهده نکنید اما وجود این دستگاه ها برای بسیاری از کشور های در حال توسعه خبر خوبی است.

زمان راه اندازی سری های جدید Lumia, سهم شرکت نوکیا در استفاده از اپلیکیشن های ویندوزی 32 درصد بازار جهانی بود و بعد از آن HTC با 36 درصد, سامسونگ با 26 درصد بوده است ولی درنیمه ی اول 2014 روند این اعداد و ارقام تغییر کرد.

نمودار زیر سهم استفاده ی شرکت های جهانی تولید کننده ی موبایل را در استفاده و تولید ویندور فون نشان می دهد که در بین آن ها نوکیا در ماه جولای با آمار بالای 59 درصد استفاده از اپلیکیشن های ویندوز فون همه را متعجب کرده است و بعد از آن HTC با 21 درصد, سامسونگ با 13 درصد و شرکت های دیگر 7 درصد سهم بازار جهانی در استفاده از ویندوزفون و اپلیکیشن های ویندوزی را تشکیل دادند.

در ادامه می توانید از "خرید نوکیا توسط مایکروسافت و تغییر نام سری لومیا" و آنچه در شرکت مایکروسافت اتفاق خواهد افتاد با خبر شوید .

 

Prev Next
About the author
ایزد خضری یزدان

ایزد خضری یزدان , دانشجوی کارشناسی ریاضیات و کاربردها ی دانشگاه علم و صنعت ایران هستم و حدود یک سال است که به مطالعاتی  در مورد کمپین های تبلیغاتی و همچنین google adwords پرداخته ام و هم زمان با آن به کار در شرکت نوران مشغول شدم.به دلیل میل وعلاقه شخصی مسئولیت مدیریت محتوای برخی از شبکه های اجتماعی را بر عهده گرفته و اخباری که در زمینه فناوری های نوین برای خوانندگان جذاب باشد ,  به اشتراک می گذارم.