آخرین اخبار

اینترنت اشیاء در متروی لندن
دوشنبه, 10 شهریور 1393 03:46

شرکت مایکروسافت همکاری‌هایی را با Telent (شرکت انگلیسی ارائه دهنده ی خدمات اینترنتی) و CGI (شرکت مشاوه ی تکنولوژی) خبر داده است تا با استفاده از اینترنت اشیاء (IoT)  شبکه پیچیده ی متروی لندن را هوشمند تر از حال حاضر کند.

هدف اصلی این پروژه هوشمند سازی سیستم مانیتورینگ متروی لندن است و در آن با نصب هزاران سنسور و دریافت اطلاعاتِ آنها، نقاط بحرانی خطوط ریلی پایتخت انگلستان شناسایی می‌شود. این روند از طریق نرم‌افزار Azure Intelligent Systems Services) AISS) که متعلق به مایکروسافت است صورت می‌گیرد.
مایکروسافت می گوید که با استفاده از این سیستم امنیت در مانیتورینگ مترو افزایش خواهد یافت و موارد پیش آمده، در لحظه گزارش خواهند شد.

 در ادامه می خوانید که "شرکت اینتل مودم کوچک برای اینترنت اشیاء" رونمایی کرده است .

Prev Next
About the author
ایزد خضری یزدان

ایزد خضری یزدان , دانشجوی کارشناسی ریاضیات و کاربردها ی دانشگاه علم و صنعت ایران هستم و حدود یک سال است که به مطالعاتی  در مورد کمپین های تبلیغاتی و همچنین google adwords پرداخته ام و هم زمان با آن به کار در شرکت نوران مشغول شدم.به دلیل میل وعلاقه شخصی مسئولیت مدیریت محتوای برخی از شبکه های اجتماعی را بر عهده گرفته و اخباری که در زمینه فناوری های نوین برای خوانندگان جذاب باشد ,  به اشتراک می گذارم.