آخرین اخبار

ارائه Fusion 12 و Workstation 16 جهت همگام سازی با Kubernetes
یکشنبه, 04 آبان 1399 12:56

به گزارش نوران نیوز، VMware با ارائه Fusion 12 و Workstation 16، برای اولین بار در دنیای مجازی سازی این امکان را در اختیار توسعه دهندگان قرار می‌دهد تا توانایی کار کردن با Kubernetes را نیز داشته باشند.

در Kubernetes، قابلیت های Container Engine CLI (vctl) به شکل قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته و پشتیبانی از ورژن های Workstation ویندوز و ابزاری که با نام Kind شناخته می‌شود فراهم شده است. Kind به عنوان ابزاری است که بر روی کلاستر Kubernetes در Local Level اجرا می‌شود و از Container به عنوان node استفاده می‌کند. این به معنی آن است که یوزرها می‌توانند Container ها را با vctl ایجاد کرده و آن ها را قبل از قرار دادن در Registry، اجرا نمایند و یا می‌توانند کانتینرها را بر روی VMware Cloud Foundation4 با 4 کلاستر Tanzu در Service Delivery Pipeline ایجاد کنند.

ارائه Fusion 12 و Workstation 16 جهت همگام سازی با Kubernetes

از دیگر ویژگی های به خصوص Fusion 12 و Workstation 16 می‌توان به موارد زیر نیز اشاره نمود:

پشتیبانی از DirectX 11 و OpenGl 4.1

- Workstation از ماشین های مجازی در حال کار، کانتینرها و کلاستر کوبرنتیز روی کامپیوترهایی که دارای Windows 10 2004 و Hyper-V هستند، پشتیبانی می‌کند و می‌توان کنترل های دسترسی را با VPAT Part 508 وارد نمود. Fusion Playerو Pro می‌توانند از eGPU ها پشتیبانی می‌کنند که این امر به میزان قابل توجهی می‌تواند rendering بار گرافیکی را آسان تر کند.

- Workstation Pro دارای قابلیت Dark Mode نیز می‌باشد که با Windows 10 2004 مطابقت دارد.

در نهایت انتظار می‌رود Fusion 12 Pro و Workstation 16 Pro در اوایل سال 2021 (اواخر اکتبر 2020) در دسترس عموم قرار گیرند.

 

 

Prev Next
About the author