آخرین اخبار

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی انرژی (آب، برق، مخابرات) و خدمات فنی و مهندسی ایران در افغانستان 2020
چهارشنبه, 26 شهریور 1399 19:27

به گزارش نوران نیوز، اولین دوره نمایشگاه اختصاصی آب، برق، انرژی، خدمات فنی و مهندسی مخابرات و صنایع وابسته ایران در افغانستان در تاریخ 1 الی 3 مهر ماه 1399 (22-24 سپتامبر 2020) برگزار می‌شود.

مدیر عامل ساخت و تامین کالای آب و برق وزارت نیرو، جناب دکتر محمدولی علاء‌الدینی، در رابطه با برگزاری این نمایشگاه گفت: از آنجایی که در داخل کشور کالاهای بسیار با اهمیتی توسط شرکت های دانش بنیان تولید و عرضه می‌شوند که می‌توانند در بازارهای بین المللی رقابت کنند و کشور افغانستان نیز نزدیک به نیمی از کالای خود را عمدتاً از ایران تامین می‌نماید، این نمایشگاه می‌تواند فرصتی مناسب برای شرکت های ایرانی باشد تا به ارائه محصولات و خدمات خود بپردازند. ایشان افزودند: در هفته‌های آتی نیز قراردادهای سرمایه گذاری مهمی با حضور وزیر نیرو، جناب دکتر رضا اردکانیان، در کشور افغانستان میان شرکت های دانش بنیان ایرانی و شرکت های افغانستانی بسته خواهد شد.

لازم به ذکر است، شرکت دانش بنیان نوران ارتباطات پایدار نیز در این گردهمایی حضور پیدا خواهد کرد و به معرفی و ارائه تازه‌ ترین محصولات و تجیهزات شبکه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌پردازد تا پاسخگوی سوالات و نظرات علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان باشد.

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی انرژی (آب، برق، مخابرات) و خدمات فنی و مهندسی ایران در افغانستان 2020

Prev Next
About the author