آخرین اخبار

ارائه دستاوردها و خدمات رسانی‌های جدید توسط نوران ارتباطات پایدار و شرکت التکس در هجدهمین دوره نمایشگاه تلکام
دوشنبه, 24 مهر 1396 01:13

به گزارش نوران نیوز، با برگزاری هجدهمین دوره ی نمایشگاه تلکام در سال 1396 شرکت نوران ارتباطات پایدار و شرکت التکس میزبان حضور چهره های نام آشنا و مطرح در زمینه های مختلف در صنعت مخابراتی و شبکه بوده اند.

شرکت روسی التکس در دومین حضور مشترک با نوران ارتباطات پایدار، با ارائه دستاوردها و محصولات خود و با همراه کارشناسان و مدیران نوران در طول نمایشگاه پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان بودند و با تشریح اهداف و سرویس ها و تجهیزات مخابراتی فرصتی مناسب برای همکاری با شرکت های داخلی و خارجی فراهم کرده‌اند.

 

91

 

999

 

92

 

93

 

94

 

95

 

96

به گزارش نوران نیوز، با برگزاری هجدهم

 

ین دوره ی نمایشگاه تلکام در سال 1396 شرکت نوران ارتباطات پایدار و شرکت التکس میزبان حضور چهره های نام آشنا و مطرح در زمینه های مختلف در صنعت مخابراتی و شبکه بوده اند.

شرکت روسی التکس در دومین حضور مشترک با نوران ارتباطات پایدار، به ارائه دستاوردها و محصولات خود  پرداخته و با همراهی کارشناسان و مدیران نوران در طول نمایشگاه پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان هستند. نوران با تشریح اهداف و سرویس ها و تجهیزات مخابراتی فرصتی مناسب برای همکاری با شرکت های داخلی و خارجی فراهم کرده است.
استقبال خوب بازدید کنندگان و ابراز تمایل آن ها به خرید محصولات این برند نوید بخش آینده روشن التکس در بازار ایران است؛ چرا که محصولات التکس با موقعیت جغرافیایی و نیاز های ایران هم خوانی بالایی دارند.
Prev Next
About the author