آخرین اخبار

معرفی محصول cAP-2n
شنبه, 05 مهر 1393 14:25

 

 

روتر بورد cAP-2n اولین اکسس پوینت سقفی است که به دکوراسیون محل قرار گیری خود آسیب نمی زند و کاملا در محیط خود ترکیب می شود و برای کسب و کارهایی چون: هتل ها, بیمارستان,فرودگاه ها, مراکز بزرگ خرید و.... که مشتریان زمان زیادی را در آن جا سپری می کنند ساخته شده است.

cAP-2n از استاندارد  802.11b/g/n و POE پشتیبانی می کند این دستگاه یک همراه خوب برای CAPsMAN میکروتیک است و به شما اجازه می دهد که تمام دستگاه های اکسس پوینت خود را توسط یک دستگاه با ویژگی هایی که پکیج CAPsMAN به آن می دهد از یک مکان مرکزی کنترل کنید .

 برخلاف نرم افزارهای کنترل گر قدیمی که برای اجرا به یک کامپیوتر یا مک جداگانه نیاز داشتند CAPsMAN بر روی تمامی روتربورد های موجود داخل شبکه ی شما قابل اجرا است و نیاز به ماشین کنترل گر جداگانه ای ندارد .

 آنتن های omni به صورت 360 درجه سیگنال ها را پخش می کنند ولی برای این آنتن ها  نقاط کور وجود دارد و اجازه ی سیگنال دهی در جهت بالا و پایین را نمی دهد اما از مهمترین ویژگی های cAP-2n می توان به توزیع سیگنال قدرتمند به صورت 360 درجه در همه ی جهات با حداقل نقطه ی کور سیگنال دهی اشاره کرد .(برای درک بهتر به شکل زیر دقت کنید)

برخی از مشخصات فنی این محصول به شرح زیر است .

ابزارهای جانبی که در داخل جعبه ی این محصول قرار دارند به شرح زیر است .

Prev Next
About the author