آخرین اخبار

نخستین سرویس تکنولوژی FTTH دراستان هرمزگان اجرا شد
شنبه, 29 آبان 1395 01:56

 

به گزارش نوران نیوز، طراحی،پیاده سازی ، تست و تحویل سرویس FTTH استان هرمزگان  توسط شرکت نوران و با استفاده از سری تجهیزات برند التکس صورت پذیرفت.

شرکت مخابرات هرمزگان به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در استفاده از تکنولوژی های نوین استفاده از تکنولوژی FTTH را به عنوان یکی از اهداف خود قرارداد. 

قرار گرفتن در بین 10 شرکت مخابرات برتر کشور از اهداف مخابرات هرمزگان است.

شبکه های قدیمی و ناکارآمد برخی شرکت های مخابرات بزرگترین مشکل این شرکت هاست. بنابراین برای ربودن گوی سبقت از سایر سازمان های مشابه لازم است در استفاده از شبکه های فیبر نوری سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

شرکت های مخابراتی در مسیرهای طولانی، بین شهری و  منتهی به مشترک از سیستم فیبر نوری بهره می برند. امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی ها و استفاده از اینترنت و شبکه های کامپیوتری، نیاز به شبکه هایی به پهنای باند بیشتر لازم الاجرا است.

علاقه بسیار مصرف کنندگان به استفاده از VoIP و تلفن های همراه هوشمند باعث شده است که شرکت های مخابراتی برای اینکه از بازار رقابتی جا نمانند و به علت قدیمی بودن شبکه های کابلی موجود خود بیشتر از قبل به استفاده از تکنولوژی FTTX ترغیب شوند.

با گسترش روزافزون نیازهای مبتنی بر ارتباطات شهری نیاز به بسترهای مناسب و کارآمد بیش از پیش در جوامع قابل ملاحظه است. FTTH روش نسبتا جدید و سریعی است که امکان رشد پهنای باند بسیار بالا را برای مصرف کنندگان و کسب و کارها فراهم می آورد که درنتیجه باعث شکل گیری ارتباطات سریعتر و با کیفیت تر می شود.

FTTH (اف تی تی اچ) انقلابی در صنعت فیبر شهری است که به پایین آمدن هزینه های اجرایی می انجامد، از این رو نیاز به استفاده از این تکنوژی در بخش های مختلف کشور احساس می شود.

نصب سرویس فیبر نوری FTTH  در هرمزگان اجرایی شد

نصب فیبر نوری FTTH هرمزگان

نخستین سرویس نصب فیبر FTTH  در هرمزگان

نصب سرویس فیبر FTTH  در استان هرمزگان

استفاده از فیبر نوری FTTH  در استان هرمزگان

ورود فیبر نوری اف تی اچ FTTH  به هرمزگان

نصب فیبر نوری FTTH  نوران در هرمزگان

نصب فیبر نوری FTTH در هرمزگان اجرایی شد

نخستین سرویس تکنولوژی FTTH دراستان هرمزگان توسط شرکت نوران ارتباطات پایدار به صورت پایلوت اجرایی شد.

Prev Next
About the author