آخرین اخبار

چه خبر از تلکام 2015؟
جمعه, 27 شهریور 1394 14:55

 گروه مخابرات

 

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات،اطلاعات و فناوری (تلکام) 4تا 7 مهرماه آغاز به کارمی کند.

به گزارش نوران نیوز، سالن های6،7،11،10،12،13،27 وسری25 به همراه سالن8.9 از ساعت 9 صبح تا 16 میزبان بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه تلکام قرار است به صورت سالانه به ارائه و اطلاع رسانی درخصوص آخرین دستاورد های ایران و جهان درزمینه صنعت مخابرات،ارتباطات و اطلاع رسانی بپردازد.

تاریخچه برگزاری نمایشگاه تلکام

برگزاری تخصصی این نمایشگاه به سال 79 باز می گردد که برای نخستین بار توسط شرکت پالار سامانه برگزار شد و حمایت شرکت سهامی نمایشگاه های ج.ا.ایران و سازمان توسعه تجارت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم طی این سال ها از نمایشگاه تداوم داشته و محل دائمی نمایشگاه‌های تهران را به خانه این نمایشگاه بدل ساخته است.

اگرچه وجود تحریم‌ها طی سال‌های مختلف برحضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه تاثیرگذار بوده اما بازار بزرگ ایران سبب شده تلکام مقصد بسیاری از شرکت‌های مطرح در این عرصه باشد.

چرا حضوردر تلکام برای شرکت های مخابراتی مهم است؟

حضور هرساله مسئولین طراز اول این صنعت در افتتاحیه نمایشگاه نمایانگر اهمیت برگزاری این نمایشگاه است. اغلب شرکت‌هایی که درعرصه مخابرات حرفی برای گفتن دارند سعی می کنند در نمایشگاه حاضر باشند و آخرین دستاورد های خود را به بازدیدکنندگان عرضه کنند.

حضور فعال سازمان‌ها و شرکت های خصوصی و دولتی درحوزه مخابرات به همراه دانشگاه های صنعتی کشور و مشارکت سایت های خبری و نشریات مرتبط با صنایع مخابرات هم درنمایشگاه به برگزاری آن رونق می بخشد.

یکی ازجاذبه های هرساله نمایشگاه تلکام رقابت شدید شرکت های بزرگ مخابراتی در جلب بیشترین تعداد بازدید کنندگان است که از طراحی و ساخت غرفه تا کیفیت ارائه محصولات خود نمایی می کند.

شرکت های مخابرات کشور شش سال است به صورت گروه در نمایشگاه حضور می یابد تا اصل مشتری‌مداری و همگرایی محقق شود و زمینه را برای ارائه آخرین دستاوردهای ارتباطی فراهم آورد.

حضور نوران در جمع گروه مخابرات ایران

شرکت نوران ارتباطات در شانزدهمین نمایشگاه تلکام به همراه گروه مخابرات درسالن 6 نمایشگاه حاضر می شود و به عنوان یکی از شرکت های مطرح ارائه تجهیزات و خدمات شبکه و ارائه‌دهنده خدمات آموزشی شبکه، آخرین دستاوردهای خود را به بازدید کنندگان محترم عرضه می کند.

Prev Next
About the author