آخرین اخبار

- نشست صمیمانه هیئت مدیره نوران ارتباطات پایدار با کارمندان شرکت
سه شنبه, 02 تیر 1394 18:44
در این نشست صمیمانه که تمامی کارمندان ومدیران شرکت حضور داشتند با سخنرانی مهندس کاظم نامداری هنر مدیرعامل شرکت نوران ارتباطات پایدار آغاز شد. ایشان ضمن قدردانی از همراهی و همدلی همیشگی کارکنان ، کیفیت و کمیت عملکرد سازمانی در سال 1393 را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند. آقای نامداری هنر تحقق 90 درصد از اهداف سازمانی در سال گذشته را اتفاق مهمی دانستند که بدون همراهی و پشتکار تمامی واحدهای سازمانی امری غیرممکن می‌نمود.

 

 حضور هیئت مدیره در نشست سالانه نوران ارتباطات پایدار

وی ضمن بیان اهداف و چشم‌اندازهای سازمان در سال جاری، توجه به خواست مشتریان و کسب رضایت حداکثری آنها را از مهمترین رسالت‌های شرکت نوران دانستند. وی در ادامه از تمامی کارکنان دعوت کردند تا با ارائه دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در فرآیند تصمیم‌گیری‌های شرکت سهیم شوند.

گردهمایی سالانه شرکت نوران ارتباطات پایدار

تلاش در جهت اهداف و رسالت‌های سازمان، اولویت وظیفه پاسخگویی به نیاز کاربران بر سایر وظایف سازمانی، توجه هر چه بیشتر به اصل تخصص‌گرایی در سازمان، برگزاری جلسات درون سازمانی در فواصل زمانی کوتاه‌تر، ایجاد ارتباط تعاملی و سازنده در بین واحدهای مختلف سازمان، برگزاری دوره‌های آموزشی درون سازمانی جهت ارتقاء توانمندی‌ و بهره‌وری کارکنان از جمله موضوعاتی بود که کارکنان با هیأت مدیره در میان گذاشته تا هماهنگی‌های لازم جهت عملیاتی کردن آنها فراهم شود.

Prev Next
About the author